Monday, February 9, 2009

kawen dan kendurinyeee...


saturday hari tu balik sendiri. hohow proud sbb before diz xpnah blik sendiri. hehe xde org nK fetch me so pndai2 la gune kmudahan yg ada. syukur alhamdulillah even 1st time balik sendiri+sorang2 tp ok je. slamat smpai. i'm 20 what? big enuff ayte? =p juz went back to attend this wedding ceremony. mmg agak letey la even i'm not assist anything. makan and snap pic? wats more to do?? haha luckily my sis ade kt umah so lg la meriah kn. we used to be a gicam(gle camera) hua3 not dat chronic laa.. these are several picz. boringgg pics. LMAO

CHAPTERION SECONDO

Wahh pengantin yg ''óren''


sunny day~ i hate wearing kebaya but i do love high heels =p


my akak yg cantek bangat!


dgn my akak yg sulung.. ngaaa i know u bit senang ati kn skarang my lovely akak? :)



my mum, u look young!!


wuuu rmainye org bertandang kt umahku.. walhal bkn kami yg wt kenduri.. hee


ngek2 my akak2.. i love em soo much. nothing can explain


CHAPTERION FIRSTO


Mlm menitip inai. apekahhh?? i've no idea bout diz


huk i intended to wear selendang too, but she's also want to wear dat. so i dun wanna be boria. mengalah je la kn =)


one of the baju. songket theme. hoho she got 6 more! wallaahhh


p/s: byk laie picz tp agak mls nk letak. nantok glerr.. dizzy tinking my 'pending' assignmen ni...

No comments: