Thursday, October 15, 2009

+obsession+

baru aku phm ape itu obsess

dulu aku xprcaye ade ke obsess ni dlm hidup aku?

mlm ni.. yes tonite aku da phm ape itu obses pd org.

yg akan smpai thp yg menakutkan

ketenangan yg digugat..

hati yg terseksa..

ooh mngapekah...

i can't think now

damn messy..

argh help! =(


mr.jealousy: helo. da smpai ke? naik ria kn

me: huh? mane taw? u here? damn!

mr.jealousy: xla kt puchong ni. eh kt bangi

me: tpu. kt s.alam kn? kt cni kn?

mr.jealousy: aah kt s.alam. xnmpk ke?

me: (berlari2 ke tgkp) n seein white car.. sh*t! apasal tggu kt situ?!

mr.jealousy: eh mane ade. saje je. ok lah nk balik da. bye (smbil mlambai2 at me)

me: xnk jmpe ke?! *almost cryin cuz know i can't catch him anyway'

mr.jealousy: gone~

dont u know i missed u damn much but u go just like that? =(


6 comments:

KA said...

InsyaAllah rumah kosong kt dpn rmh kte ni bakal berpenghuni sem depan..
Kah3..

suruh die beli teropong anak bulan skali..kwang3..

HaWa DArLidA said...

siot gle..

tropong hek mu..

kau la owg ptame kne skodeng nnt..

xpun kak.. l.. ooopz..

kah2

Paan Jr said...

hahahahahahahah

aku datang gelak je
wish u gudluck of final
haha

Amirul Syafiq Mahadi said...

ini mesti direpotkan kepada yang berhormat kak farah...

tarbiah...hahahaha

HaWa DArLidA said...

@paan. mental retarded pe kaw? haaha

HaWa DArLidA said...

@syafiq uish kuajaq ang.. wawwawawa syyh.. diam2 sudey.. u promised me don't u? haha